امام جمعه مهريز:

اگر شيعه‌كشي در اين شهر باب شود، فرداروز به سراغ ما و شما نيز مي‌آيد.

به گزارش صادقی خبرنگاريزدفردا از مهريز، حجت‌الاسلام علي برهان در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه اظهار داشت: در سال‌هاي اخير در كشور عده‌اي هر روز به شكلي درآمده‌اند، يك‌ روز اصلاح‌طلب و روز ديگر جنبش سبز، اين افراد در مناطق مختلف كشور گردهم جمع شده‌اند و در حال توطئه هستند.
وي خطاب به مردم افزود: فتنه سبز تمام نشده و تا اين مردم زنده‌اند و انقلاب پابرجاست، فتنه‌گران سبز دست از آيين و دين شما بر نمي‌دارند.
امام جمعه مهريز با تاكيد بر اينكه ما مچ و كمر كفر و طرفداران آنها را مي‌شكنيم، خاطرنشان كرد: آمريكا و سران فتنه سبز انسان‌هاي توخالي و ناداني هستند و مردم آنها را به فنا مي‌كشاند.
وي با بيان اينكه عده‌اي مي‌خواهند حكومتي سواي از دين در كشور راه بياندازند، تصريح كرد: در هر حكومت اسلامي كه دين جزو آن نباشد، آنجا اسلام يافت نمي‌شود.
برهان با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان به تازگي در بين مديران مدارس و آموزش و پرورشي‌هايي كه عليه احمدي‌نژاد و نظام اسلامي تبليغ مي‌كنند، نفوذ كرده‌اند و با آنها جلسه مي‌گذارند، خطاب به فرهنگيان و كاركنان آموزش و پرورش بيان داشت: معلمان و دبيران و آموزش و پرورشي‌ها مواظب فتنه سبز باشيد زيرا آنها اين‌بار به سراغ شما آمده‌اند و از اين طريق قصد دارند نقشه‌هاي خود را عملي كنند كه اگر عملي شود، دبيرستان‌هاي ما لانه فساد مي‌شود.
وي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نمازجمعه با اشاره به حوادث اخير در مهريز و كشته شدن يك جوان شيعه به دست دو نفر كه ظاهرا افغاني هستند، افزود: كسي كه در كشور اسلامي ايران به جان يك جوان شيعه علي جسارت كرده و او را به فجيع‌ترين شكل ممكن به قتل رسانده است بايد قصاص شود.
برهان با اشاره به اينكه چون قاتلان دو نفر بوده‌اند و مقتول يك‌نفر، دادگاه حكم كرده كه بايد ديه يك نفر به خانواده قاتل پرداخت شود تا قصاص و اعدام انجام شود، بيان داشت: خانواده مقتول بي‌بضاعت هستند و توان پرداخت ديه را ندارند اما مردم مهريز بايد همت كنند و غيرت داشته باشند و به كمك اين خانواده رفته و ديه را فراهم كنند، تا اين افراد جاني به جزاي عمل ننگين خود برسند.
وي خطاب به نمازگزاران عنوان داشت: شما اگر جان و مال و ناموس خود را مي‌خواهيد و مي‌خواهيد در كشور خود در امان باشيد بايد در اعدام قاتل‌هايي همچون جانيان كه در مهريز دست به جنايت زدند، وارد شويد و از دستگاه قضايي اين مسئله را درخواست كنيد.
برهان تاكيد كرد: مردم همواره پشتوانه‌اي براي دستگاه قضايي هستند و من نيز به عنوان امام جمعه مردم مهريز خواستار قصاص قاتلان هستم زيرا اگر شيعه‌كشي در اين شهر باب شود، فرداروز به سراغ ما و شما نيز مي‌آيد.
وي همچنين در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به حادثه طبس اظهار داشت: متاسفانه در كشور ما بسياري از مردم و حتي مسئولان از چگونگي وقوع اين حادثه مطلع نيست كه اين امر جاي بسي تاسف دارد.
برهان گفت: من توصيه مي‌كنم برخي مردم به جاي اينكه تنها به رمان‌هاي عشقي و پليسي پرداخته و وقت خود را به بطالت بگذرانند، به مطالعه تاريخ كشور و قايعي كه براي كشور در طول سال‌هاي گذشته رخ داده بپردازند تا شايد از اين طريق بفهمند كه آمريكا چه شيطان بزرگي است.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا